Ráda bych doplnila svůj předchozí článek o osobní zkušenost s ukončením/převodem odběru elektřiny. Je třeba si především uvědomit, že distributor a dodavatel elektrické energie jsou dva různé subjekty: Distributor nemusí být totožný s dodavatelem elektřiny. Zjistila jsem, že v ČR jsou 3 distributoři elektřiny, kteří mají rozdělené území. Jsou to PRE Distribuce, ČEZ Distribuce a […]

Ráda bych doplnila svůj předchozí článek o osobní zkušenost s ukončením/převodem odběru elektřiny. Je třeba si především uvědomit, že distributor a dodavatel elektrické energie jsou dva různé subjekty: Distributor nemusí být totožný s dodavatelem elektřiny. Zjistila jsem, že v ČR jsou 3 distributoři elektřiny, kteří mají rozdělené území. Jsou to PRE Distribuce, ČEZ Distribuce a EON Distribuce. Doporučuji, aby vlastník znal jméno svého distributora, ke kterému jeho území přísluší. (V Praze je to např. PRE).
Proč je potřeba toto znát, popisuji v následujícím příběhu:

Při koupi nemovitosti jsem chtěla přihlásit elektroměr ke svému dodavateli PRE.
Předchozí majitelka měla dodavatele COMFORT ENERGY (CE). O tohoto dodavatele jsem neměla zájem. Předchozí majitelka si podala 8. 8.2017 ŽÁDOST O UKONČENÍ SMLOUVY u CE. Jako důvod uvedla prodej nemovitosti.
Naštěstí mě 10. 8. o termínu ukončení odběru k 17. 8. předem informovala, ač to není její povinnost. Jiní dodavatelé mají jiné výpovědní lhůty, např. 30

Chcete číst dál?

Staňte se naším členem a získejte přístup k celému článku a spoustu dalších výhod!

Ještě nemáte účet? Zaregistrovat se